Powiadomienia mailowe

Poprzednia Do góry Następna

Powiadomienia mailowe wysyłane do kontrahentów dostępne są w zakładce Powiadomienia znajdującej się na obiektach: Polisa, Umowa generalna, Gwarancja.

 

clip0022

 

Zakładka prezentuje wszystkie powiadomienia utworzone w ramach danego obiektu wraz z następującymi informacjami: na jakie adresy wysyłane jest powiadomienie, temat maila oraz czego dotyczy, status, planowana data wysyłki, informacja o walidacji warunków wysłania powiadomienia oraz dostępne akcje.

Dla powiadomienia dostępne są statusy:

Oczekujące - zachodzą warunki potrzebne do wysłania powiadomienia i zostanie ono wysłane w określonym terminie.

Błąd konfiguracji – nie są spełnione warunki do wysłania danego powiadomienia, szczegóły odnośnie warunków są dostępne pod ikoną <wykrzyknik>.

Błąd wysyłki – z przyczyn technicznych powiadomienie nie zostało wysłane. Zostaną podjęte kolejne próby wysyłki.

Niewysłane - z przyczyn technicznych powiadomienie nie zostało wysłane i nie będą podejmowane kolejne próby wysłania.

Wysłane – powiadomienie zostało wysłane (mail z powiadomieniem znajdziesz w folderze Wysłane zakładki Korespondencja).

Anulowane - powiadomienie zostało anulowane, nie będzie dla niego wysyłany email.

 

05o

Dzięki dostępnym akcjom możesz zmienić datę wysyłki lub anulować powiadomienie.

Pamiętaj. Aby powiadomienie mogło zostać wysłane konieczne jest spełnienie warunków opisanych poniżej.

Powiadomienie o nadchodzącej płatności

Powiadomienie o konieczności zgłoszenia obrotu          

Powiadomienie o kończącym się ubezpieczeniu