Powiadomienia mailowe wysyłane do kontrahentów dostępne są w zakładce Powiadomienia znajdującej się na obiektach: Polisa, Umowa generalna, Gwarancja.

Zakładka prezentuje wszystkie powiadomienia utworzone w ramach danego obiektu wraz z następującymi informacjami: na jakie adresy wysyłane jest powiadomienie, temat maila oraz czego dotyczy, status, planowana data wysyłki, informacja o walidacji warunków wysłania powiadomienia oraz dostępne akcje.
Dla powiadomienia dostępne są statusy:
•Oczekujące - zachodzą warunki potrzebne do wysłania powiadomienia i zostanie ono wysłane w określonym terminie.
•Błąd konfiguracji – nie są spełnione warunki do wysłania danego powiadomienia, szczegóły odnośnie warunków są dostępne pod ikoną <wykrzyknik>.
•Błąd wysyłki – z przyczyn technicznych powiadomienie nie zostało wysłane. Zostaną podjęte kolejne próby wysyłki.
•Niewysłane - z przyczyn technicznych powiadomienie nie zostało wysłane i nie będą podejmowane kolejne próby wysłania.
•Wysłane – powiadomienie zostało wysłane (mail z powiadomieniem znajdziesz w folderze Wysłane zakładki Korespondencja).
•Anulowane - powiadomienie zostało anulowane, nie będzie dla niego wysyłany email.
|
Dzięki dostępnym akcjom możesz zmienić datę wysyłki lub anulować powiadomienie. Pamiętaj. Aby powiadomienie mogło zostać wysłane konieczne jest spełnienie warunków opisanych poniżej. Powiadomienie o nadchodzącej płatności |