W systemie zdefiniowano 6 ról (Administrator techniczny, Manager, Broker, Dział Rozliczeń, Dział Szkód, Dział Polis). Zakres ról oraz możliwość ich edycji dostępne są w menu Administracja, pozycja Role i uprawnienia. W tym miejscu możesz zdefiniować dostęp danej roli do poszczególnych modułów systemu.
1.Przejdź do menu Administracja, kliknij w pozycję Lista brokerów. 2.Kliknij w Szczegóły danego użytkownika, a następnie wejdź do zakładki Dane. 3.Zaznacz odpowiednie pola i kliknij Zapisz. |

|
Użytkownikowi można przypisać dowolną liczbę ról. Pierwszy użytkownik systemu ma przypisane role: Administrator techniczny oraz Manager, dzięki czemu ma dostęp do wszystkich zasobów systemu.
W przypadku mniejszej liczby użytkowników (szczególnie 1-2) zaleca się, aby każdy z użytkowników miał przypisane role, tak jak pierwszy użytkownik.
|
|
1.Przejdź do menu Administracja, kliknij w pozycję Struktura Organizacyjna. 2.Z poziomu jednostki głównej i/lub oddziału, Klikając przycisk możesz wyszukać użytkownika z listy. 3.Kliknij na użytkownika (pole podświetli się na niebiesko). 4.Po prawej stronie wyświetlą się szczegóły dotyczące użytkownika. Zaznacz odpowiednie pola i kliknij Zapisz. |
|