Możesz definiować w systemie dowolną ilość obiektów dodatkowych, którymi są: atrybuty, franszyzy integralna oraz redukcyjna, klauzule, ryzyka dodatkowe, ustalenia. Obiekty dodatkowe mogą być powiązane z konkretnymi ryzykami.
Lista obiektów dodatkowych umożliwia:
•rejestrację nowych rozszerzeń dla ryzyk ubezpieczeniowych,
•zmianę kategorii rozszerzenia, edycję jego nazwy i opisu,
•wskazanie ryzyk ubezpieczeniowych, których dotyczy dane rozszerzenie,
•wyszukiwanie i sortowanie rozszerzeń na liście.
Dodawanie nowego obiektu
1.Wybierz menu Konfiguracja i kliknij w pozycję Obiekty dodatkowe. 2.Kliknij Nowy obiekt. 3.W otwartym oknie uzupełnij wymagane pola (kategoria, nazwa, opis, oznaczenie jakich ryzyk dotyczy) i zapisz zmiany. |
Zaznaczenie opcji Dotyczy wszystkich ryzyk powoduje, że dodawane rozszerzenie staje się automatycznie rozszerzeniem wszystkich ryzyk ubezpieczeniowych w systemie, również tych, które będą dodawane w przyszłości.
Możesz wskazać których ryzyk powinien dotyczyć obiekt definiowany przez użytkownika. Po zapisaniu istnieje możliwość dowolnej edycji obiektu. Obiekt dodatkowy możesz dodać również z poziomu ryzyka. |
Dodawanie obiektu z poziomu ryzyka
1.Przejdź do menu Konfiguracja. 2.Kliknij Ryzyka ubezpieczeniowe. 3.Kliknij Edytuj obok wybranego ryzyka. 4.Przejdź na zakładkę Obiekty dodatkowe i kliknij Nowy obiekt. |
Edycja obiektu
1.Wybierz menu Konfiguracja i kliknij w pozycję Obiekty dodatkowe. 2.Na liście odszukaj rozszerzenie i kliknij Edytuj. 3.W otwartym oknie zmień opisy pól oraz przypisanie do ryzyk ubezpieczeniowych. 4.Zapisz zmiany. |