Definiowanie obiektów dodatkowych

Poprzednia Do góry Następna

Możesz definiować w systemie dowolną ilość obiektów dodatkowych, którymi są: atrybuty, franszyzy integralna oraz redukcyjna, klauzule, ryzyka dodatkowe, ustalenia. Obiekty dodatkowe mogą być powiązane z konkretnymi ryzykami.

 

Lista obiektów dodatkowych umożliwia:

rejestrację nowych rozszerzeń dla ryzyk ubezpieczeniowych,

zmianę kategorii rozszerzenia, edycję jego nazwy i opisu,

wskazanie ryzyk ubezpieczeniowych, których dotyczy dane rozszerzenie,

wyszukiwanie i sortowanie rozszerzeń na liście.

 

Dodawanie nowego obiektu

1.Wybierz menu Konfiguracja i kliknij w pozycję Obiekty dodatkowe.

2.Kliknij Nowy obiekt.

3.W otwartym oknie uzupełnij wymagane pola (kategoria, nazwa, opis, oznaczenie jakich ryzyk dotyczy) i zapisz zmiany.

 

Zaznaczenie opcji Dotyczy wszystkich ryzyk powoduje, że dodawane rozszerzenie staje się automatycznie rozszerzeniem wszystkich ryzyk ubezpieczeniowych w systemie, również tych, które będą dodawane w przyszłości.

 

05o

Możesz wskazać których ryzyk powinien dotyczyć obiekt definiowany przez użytkownika. Po zapisaniu istnieje możliwość dowolnej edycji obiektu. Obiekt dodatkowy możesz dodać również z poziomu ryzyka.

 

Dodawanie obiektu z poziomu ryzyka

1.Przejdź do menu Konfiguracja.

2.Kliknij Ryzyka ubezpieczeniowe.

3.Kliknij Edytuj obok wybranego ryzyka.

4.Przejdź na zakładkę Obiekty dodatkowe i kliknij Nowy obiekt.

 

Edycja obiektu

1.Wybierz menu Konfiguracja i kliknij w pozycję Obiekty dodatkowe.

2.Na liście odszukaj rozszerzenie i kliknij Edytuj.

3.W otwartym oknie zmień opisy pól oraz przypisanie do ryzyk ubezpieczeniowych.

4.Zapisz zmiany.