Dodawanie użytkowników

Poprzednia Do góry Następna

1.Przejdź do menu Administracja.

2.Kliknij w pozycję Struktura Organizacyjna, możesz dodać użytkownika z listy.

3.Kliknij 68  rozwijasz listę jednostki głównej, oraz oddziałów.

4.Kliknij 69 i uzupełnij dostępne pola (prawa strona ekranu).

5.Zapisz wprowadzone dane.

 

W tym miejscu możesz wprowadzić dane nowego użytkownika, przypisać go do konkretnego zespołu, nadać mu odpowiednie role i uprawnienia. Role i uprawnienia można zmienić w każdym momencie. Więcej informacji na temat nadawania rol i uprawnień w rozdziale: Role i uprawnienia.

Pomiędzy poszczególnymi jednostkami występuje separacja danych. To znaczy, że dane wprowadzone przez użytkowników przypisanych do danej jednostki nie będą widoczne dla użytkowników z innych jednostek i vice versa. Zaznaczenie checkboxu Widoczność danych pomiędzy jednostkami przy danym użytkowniku powoduje, że będzie on widział dane pomiędzy jednostkami.

 

05o

W sekcji Konto znajduje się pole e-mail. Na adres wskazany w tym polu, po kliknięciu Zapisz system wyśle dane dostępowe do systemu dla nowego użytkownika.

 

 

Zobacz także:

Blokowanie dostępu do systemu