Lista rat

Poprzednia Do góry Następna

1.Wybierz menu Produkcja.

2.Kliknij Raty, wyświetli się lista wszystkich rat w systemie.

 

05o

Lista zawiera wszystkie raty w systemie, domyślnie: prezentowane są raty nieopłacone, lista jest posortowana po dacie wymagalności wpłaty – na początku listy znajdują się raty z najstarszą datą wymagalności.

 

Przyjmuje się, że rata w statusie:

Nieopłacona – to zarejestrowana nowa rata.

Opłacona – to rata opłacona przez klienta, płatność została uiszczona w TU, a do kancelarii brokerskiej wpłynęła informacja o opłaceniu raty.

Rozliczona z TU – to rata, która została opłacona przez klienta oraz do kancelarii brokerskiej zostało przekazane wynagrodzenie za daną ratę z TU.

 

05o

Z poziomu listy rat System umożliwia zmianę statusu rat. Zarówno przy zmianie statusu rat na Opłacona jak i Rozliczona z TU nie ma możliwości wprowadzenia ani Daty wpłaty ani Daty rozliczenia – w tych dwóch przypadkach System ustawia datę na bieżącą.

 

Zmiana statusu raty

1.Wybierz menu Produkcja, kliknij Raty.

2.Gdy wyświetli się lista wszystkich rat w systemie, zaznacz jedną lub kilka rat poprzez zaznaczenie checkboxu przy racie.

3.Kliknij Zmień status.

4.Wybierz odpowiedni status dla raty, zapisz zmiany.