Gwarancja ubezpieczeniowa

Poprzednia Do góry Następna

1.Wybierz menu Produkcja.

2.Kliknij w Ubezpieczenia, wyświetli się lista gwarancji, polis oraz umów generalnych.

 

W tym miejscu możliwa jest:

rejestracja nowej gwarancji ubezpieczeniowej (więcej informacji poniżej),

edycja gwarancji,

prezentacja szczegółów gwarancji w widoku 360 - widok zakładek analogicznie jak przy polisie (więcej informacji w rozdziale: Szczegóły polisy - widok 360),

wyszukiwanie i sortowanie gwarancji, polis oraz umów generalnych na liście (więcej informacji w rozdziale: Praca z aplikacją),

eksport zawartości listy do pliku Excel.

 

Rejestracja nowej gwarancji ubezpieczeniowej

1.Wybierz menu Produkcja, kliknij Ubezpieczenia.

2.Kliknij Nowa gwarancja.

3.W otwartym oknie ustaw realizowany proces.

4. Uzupełnij pozostałe pola w sekcji Dane podstawowe, Opiekunowie, Dane podmiotów, Informacje dodatkowe.

5.Po uzupełnieniu informacji kliknij Zapisz. Po zapisaniu danych zostaniesz przeniesiony do szczegółów nowo zarejestrowanej gwarancji, na zakładkę Podsumowanie, w której wyświetlone są najważniejsze informacje wprowadzane w ramach danej gwarancji ubezpieczeniowej.