1.Wybierz menu Produkcja. 2.Kliknij w Ubezpieczenia, wyświetli się lista gwarancji, polis oraz umów generalnych. |
W tym miejscu możliwa jest:
•rejestracja nowej gwarancji ubezpieczeniowej (więcej informacji poniżej),
•edycja gwarancji,
•prezentacja szczegółów gwarancji w widoku 360 - widok zakładek analogicznie jak przy polisie (więcej informacji w rozdziale: Szczegóły polisy - widok 360),
•wyszukiwanie i sortowanie gwarancji, polis oraz umów generalnych na liście (więcej informacji w rozdziale: Praca z aplikacją),
•eksport zawartości listy do pliku Excel.
Rejestracja nowej gwarancji ubezpieczeniowej
1.Wybierz menu Produkcja, kliknij Ubezpieczenia. 2.Kliknij Nowa gwarancja. 3.W otwartym oknie ustaw realizowany proces. 4. Uzupełnij pozostałe pola w sekcji Dane podstawowe, Opiekunowie, Dane podmiotów, Informacje dodatkowe. 5.Po uzupełnieniu informacji kliknij Zapisz. Po zapisaniu danych zostaniesz przeniesiony do szczegółów nowo zarejestrowanej gwarancji, na zakładkę Podsumowanie, w której wyświetlone są najważniejsze informacje wprowadzane w ramach danej gwarancji ubezpieczeniowej. |