1.Wybierz menu Produkcja i kliknij Szkody. 2.Kliknij Nowa szkoda. 3.W otwartym oknie ustaw realizowany proces, wprowadź numer szkody. 4.Wybierz zgłaszającego szkodę, do którego zostanie ona przypisana. 5.Wybierz polisę z bazy zarejestrowanych w systemie polis poprzez opcję Wybierz (istnieje także możliwość rejestracji szkody do polisy, która nie została zarejestrowana w systemie – za pomocą wyboru w polu Rodzaj polisy: Polisa własna/Polisa obca). 6.Wybierz ryzyko, do którego zgłaszana jest szkoda, wskaż z bazy lub dodaj przedmiot/y, dla którego powstała szkoda. 7.Uzupełnij pozostałe pola w sekcji Dane podstawowe, Opiekunowie, Szczegóły, Miejsce i data szkody, Decyzja ubezpieczyciela. 8.Po uzupełnieniu informacji kliknij przycisk Zapisz. Po zapisaniu danych zostaniesz przeniesiony do szczegółów nowo zarejestrowanej polisy, na zakładkę Podsumowanie, w której wyświetlone są najważniejsze informacje wprowadzane w ramach polisy. Kliknij Nowa szkoda. |
Po zarejestrowaniu szkody w systemie szkoda staje się widoczna dla klienta w Portalu klienta. |
Rejestrując nową szkodę, możesz wprowadzać informacje dotyczące stanu rozpatrywania tej szkody przez ubezpieczyciela poprzez:
•określenie rodzaju decyzji ubezpieczyciela,
•wybranie daty wydania decyzji,
•wpisanie uzasadnienia decyzji,
•wprowadzenie terminu likwidacji szkody.