Rejestracja nowej szkody

Poprzednia Do góry Następna

1.Wybierz menu Produkcja i kliknij Szkody.

2.Kliknij Nowa szkoda.

3.W otwartym oknie ustaw realizowany proces, wprowadź numer szkody.

4.Wybierz zgłaszającego szkodę, do którego zostanie ona przypisana.

5.Wybierz polisę z bazy zarejestrowanych w systemie polis poprzez opcję Wybierz (istnieje także możliwość rejestracji szkody do polisy, która nie została zarejestrowana w systemie – za pomocą wyboru w polu Rodzaj polisy: Polisa własna/Polisa obca).

6.Wybierz ryzyko, do którego zgłaszana jest szkoda, wskaż z bazy lub dodaj przedmiot/y, dla którego powstała szkoda.

7.Uzupełnij pozostałe pola w sekcji Dane podstawowe, Opiekunowie, Szczegóły, Miejsce i data szkody, Decyzja ubezpieczyciela.

8.Po uzupełnieniu informacji kliknij przycisk Zapisz. Po zapisaniu danych zostaniesz przeniesiony do szczegółów nowo zarejestrowanej polisy, na zakładkę Podsumowanie, w której wyświetlone są najważniejsze informacje wprowadzane w ramach polisy. Kliknij Nowa szkoda.

 

60

 

05o

Po zarejestrowaniu szkody w systemie szkoda staje się widoczna dla klienta w Portalu klienta.

 

Rejestrując nową szkodę, możesz wprowadzać informacje dotyczące stanu rozpatrywania tej szkody przez ubezpieczyciela poprzez:

określenie rodzaju decyzji ubezpieczyciela,

wybranie daty wydania decyzji,

wpisanie uzasadnienia decyzji,

wprowadzenie terminu likwidacji szkody.