Alerty

Poprzednia Do góry Następna

1.Aby wyświetlić listę alertów:

kliknij menu Dashboard, przejdź do Ostatnie aktywności, po prawej stronie okna wyświetli się lista alertów aktywnych

lub

kliknij lewym przyciskiem myszy na 72 obok nazwy zalogowanego użytkownika, rozwinie się lista najnowszych alertów. Z tego poziomu kliknij Przejdź do alertów, zostaniesz przekierowany do listy wszystkich alertów aktywnych.

2.W przypadku kliknięcia przycisku 74 przy danym alercie, alert jest oznaczony jako przeczytany i jest usuwany z listy najnowszych alertów. Alert będzie widoczny po przejściu do menu Dashboard, zakładka Ostatnie aktywności, zaznacz checkbox Pokaż przeczytane.

3.Kliknij Dashboard, przejdź do Ostatnie aktywności, kliknij dwukrotnie lewym przyciskiem myszy na wybranym alercie. W otwartym oknie możesz edytować szczegóły zdarzenia. Każda zmiana któregoś z parametrów zdarzenia generuje alert dla użytkownika, do którego to zadanie jest przypisane.

4.Kliknij Dashboard, przejdź do Ostatnie aktywności, kliknij dwukrotnie lewym przyciskiem myszy na wybranym alercie. Zostaniesz przekierowany do formularza obiektu, którego dotyczy alert, na zakładkę Podsumowanie.

 

73

 

System umożliwia:

przechodzenie do obiektu z poziomu alertu (dwukrotne kliknij myszką na dane zdarzenie, następnie przejdź do sekcji Obiekt powiązany, kliknij w dany obiekt),

definiowanie dowolnej ilości alertów (przypomnień) na głównych obiektach biznesowych, takich jak polisa, szkoda, kontrahent, itd.,

automatyczne tworzenie zdarzeń przy zakładanie nowej polisy i umowy generalnej po zaznaczeniu terminu przypomnienia w sekcji Przypomnij przed końcem ochrony, zdarzenia są widoczne w kalendarzu, do zdarzeń generują się alerty,

wysyłanie automatycznych alertów w obsłudze rat oraz zdarzeń,

wysyłanie automatycznych powiadomień mailowych informujących kontrahentów o terminie płatności.

 

Z poziomu Dashboard, zakładka Ostatnie aktywności można całkowicie usunąć wszystkie przeczytane alerty, a także oznaczyć alerty jako przeczytane. Spowoduje to zniknięcie powiadomień z okna po prawej stronie nad menu głównym. Jeśli alert dotyczy zdarzenia, można bezpośrednio z poziomu alertu przejść do szczegółów zdarzenia. Każda zmiana któregoś z parametrów zdarzenia generuje alert dla użytkownika, do którego to zdarzenie jest przypisane. Dwukrotne kliknięcie alertu, który nie dotyczy zdarzenia, natomiast jest przypisany do jakiegoś obiektu w systemie (np. na slipie), powoduje przejście do formularza obiektu, którego dotyczy ten alert.

 

05o

System może generować alerty automatycznie lub dla zadań wprowadzonych ręcznie przez użytkownika. Automatyczne zadania tworzą się na polisach i umowach generalnych. Ikona alertów 72 widoczna jest zawsze po prawej stronie, nad menu systemu.

 

Obiekty w systemie, do których można przypisać przypomnienia

Na głównych obiektach biznesowych w systemie można definiować manualnie dowolną ilość alertów. Przypomnienia widoczne są w szczegółach danego obiektu, w zakładce Podsumowanie. Dodatkowo w zakładce Dane można  edytować, dodawać i usuwać przypomnienia. Obiekty, na których można definiować alerty to:

slipy,

ubezpieczenia,

szkody,

kontrahenci.

 

09r

System nie generuje alertów dla wiadomości e-mail.

 

 

 

Zobacz także:

Kalendarz