Po zalogowaniu się do systemu, prezentowane jest okno główne, czyli dashboard. Dashboard podzielony jest na zakładki.
W oknie głównym systemu, w prawym górnym rogu znajdują się informacje o zalogowanym użytkowniku.
Po kliknięciu w nazwę użytkownika, zostaniesz przekierowany do profilu użytkownika. Więcej szczegółów o profilu użytkownika w rozdziale: Profil użytkownika.
Z tego miejsca możesz sprawdzić pocztę e-mail (więcej informacji w rozdziale: Poczta e-mail) lub przejść do alertów (więcej informacji w rozdziale: Alerty).
Dashboard podzielony jest na zakładki.
Widoczna jest lista zdarzeń przypisanych do zalogowanego użytkownika.
Z poziomu listy możliwe: •wprowadzanie nowych zdarzeń takich jak: zadania, spotkanie, notatka, •edytowanie zdarzeń, •prezentacja szczegółów zdarzenia, •dodawanie komentarzy do danego zdarzenia, •wyszukiwanie i sortowanie zdarzeń na liście (więcej na ten temat przeczytasz w rozdziale: Praca z aplikacją), •przepinanie zdarzeń na innych użytkowników (kliknij na dane zdarzenie, potem naciśnij Zmień użytkowników), •eksport zawartości listy do pliku Excel.
|
W tym miejscu zobaczysz są ostatnio utworzone slipy, szkody oraz polisy w trakcie rejestracji. Z tego poziomu możesz rozpocząć rejestrację nowego slipu, polisy lub szkody. Widoczny jest panel alertów aktywnych prezentujący wszystkie powiadomienia zalogowanego użytkownika. Więcej informacji w rozdziale: Alerty.
|
Znajdziesz tutaj wszystkie zdarzenia przypisane do użytkownika, z możliwością rejestracji kolejnych. Więcej szczegółów na temat obsługi kalendarza w rozdziale: Kalendarz). |
Zobacz także: |