System umożliwia obsługę kontrahentów potencjalnych, polis, slipów, umów generalnych i szkód w oparciu o szablonowe procesy w skład których wchodzą etapy i zadania.
Szablony zadań mogą być wykorzystywane podczas tworzenia szablonów procesów. Lista wszystkich dostępnych szablonów zadań dostępna jest po kliknięciu w menu Konfiguracja, zakładka Szablony zadań.
Za pośrednictwem zakładki możliwe jest: •utworzenie nowego szablonu zadania, •edytowanie istniejących szablonów zadań, •wyszukiwanie i sortowanie listy szablonów zadań na liście (więcej informacji w rozdziale: Praca z aplikacją), •oznaczenie zadania znacznikiem Kamień milowy oraz Zadanie obligatoryjne.
Kamień milowy – takie oznaczenie zadania, realizowanego w ramach procesu spowoduje, że po jego zakończeniu dany etap procesu automatycznie zostanie zakończony lub wysłany do akceptacji. Zadanie obligatoryjne – takie oznaczenie zadania, realizowanego w ramach procesu spowoduje, że bez jego zakończenia nie będzie można zakończyć etapu ani wysłać go do akceptacji.
Utworzenie nowego szablonu zadania
|
Lista wszystkich dostępnych szablonów procesów dostępna jest po kliknięciu w menu Konfiguracja, zakładka Szablony procesów. Procesy mogą być realizowane w ramach kontrahentów potencjalnych, polis, slipów, umów generalnych i szkód.
W tym miejscu możliwe jest: •tworzenie nowego szablonu procesu, •edytowanie istniejących szablonów procesów, •wyszukiwanie i sortowanie listy procesów na liście (więcej informacji w rozdziale: Praca z aplikacją), •oznaczenie etapu zdefiniowanego w ramach procesu znacznikiem Etap obligatoryjny oraz Wymaga akceptacji.
Utworzenie nowego szablonu procesu
Etap obligatoryjny – takie oznaczenie etapu sprawia, że bez zakończenia tego etapu formalnie nie jest możliwe realizowanie zadań z kolejnych etapów. Zadania te są zablokowane. Wymaga akceptacji – takie oznaczenie etapu sprawia, że do jego zakończenia wymagana jest akceptacja użytkownika z rolą manager.
Dzięki przypisaniu procesu do danego obiektu możliwe jest: •weryfikowanie etapów i zadań dostępnych w realizowanym procesie, •prezentowanie szczegółów etapów i zadań, •wykonywanie akcji etapów, zadań i procesów, •monitorowanie statusu zadań i etapów, •wysyłanie etapów do akceptacji.
|
Poniżej przykładowy opis obsługi slipu brokerskiego z udziałem procesu.
Widok szczegółów procesu 1.Po kliknięciu w znak 2.Pod nazwą etapu znajduje się termin jego wykonania. Znak 3.Po kliknięciu w nazwę etapu, rozwija się lista zadań (jeżeli zostały zdefiniowane na etapie tworzenia szablonu procesu). W tym miejscu widoczne są statusy poszczególnych zadań: Nowe, W trakcie, Odroczone, Usunięte, Wykonane. 4.Przy etapach występują znaczniki Etap obligatoryjny 5.Przy zadaniach dostępne są znaczniki Zadanie obligatoryjne
Różne typy akcji do wyboru Użytkownik, nie będący opiekunem głównym widzi znaczniki, nazwy i terminy poszczególnych etapów i zadań, może wykonywać określone czynności, wchodząc w szczegóły zadania (jeśli edycja nie została wcześniej zablokowana) np. zmienić status, ustawić priorytet, termin realizacji zadania, wskazać obiekty powiązane, uzupełnić opis dotyczący zadania, wstawić komentarze.
|