Praca z dodatkiem VDS

Poprzednia Do góry Następna

VDS umożliwia tworzenie za pomocą MS Word dokumentów generowanych z systemu, np. slipów. Przed rozpoczęciem projektowania dokumentu zainstaluj dodatek VDS i włącz jego widoczność w opcjach MS Word. Dodatek jest wyświetlany jako zakładka na wstążce MS Word.

 

W celu korzystania z dodatku VDS niezbędne jest oprogramowanie:

Microsoft Office Word 2016 lub nowszy,

Microsoft .NET Framework 4.0

Microsoft® SQL Server® Compact 4.0

 

Pobranie dodatku VDS do aplikacji MS Word

1.Wybierz menu Konfiguracja, kliknij Szablony dokumentów.

2.Na liście szablonów dokumentów wybierz Pobierz schemę dokumentu.

3.W otwartym oknie kliknij w odpowiedni link w zależności od wersji pakietu Office, jaki posiadasz.

4. Po pobraniu dodatku należy go zainstalować, a następnie uruchomić aplikację MS Word.

5.Jeżeli po otwarciu MS Word zakładka VDS nie jest od razu widoczna, przejdź do menu Plik, wybierz zakładkę Opcje.

6.W wyświetlonym oknie wybierz zakładkę Dodatki, przejdź do sekcji Zarządzaj i wybierz Dodatki COM.

7.Naciśnij Przejdź, zaznacz dodatek VSoft Document Services i naciśnij OK.

 

05o

Informację o tym, jaka wersja pakietu Office jest zainstalowana, można znaleźć, klikając w Wordzie Plik, następnie Konto i Word informacje.

 

Pobieranie schemy dokumentu

1.Wybierz menu Konfiguracja, kliknij Szablony dokumentów.

2.Na liście szablonów dokumentów wybierz Pobierz schemę dokumentu.

3.W otwartym oknie kliknij Wybierz typ schemy (zestaw pól dla faktury, rekomendacji, lub slipu, które należy pobrać).

4.Pobraną schemę umieść w katalogu razem z szablonem dokumentu.

 

 

 

Zobacz także:

Szablony dokumentów