Administrator systemu może założyć klientowi konto, dzięki któremu klient będzie posiadał dostęp do swoich polis, flot, szczegółów pojazdu, zgłoszonych szkód oraz do funkcjonalności zgłaszania szkody.
Po zalogowaniu się do swojego konta klient:
•posiada dostęp do wszystkich swoich polis w trybie tylko do odczytu,
•w kontekście każdej polisy może pobrać duplikat polisy (jeżeli udostępnisz widok polisy w Portalu klienta),
•posiada dostęp do wszystkich zgłoszonych szkód z możliwością monitorowania postępu ich likwidacji,
•ma możliwość rejestrowania nowej szkody do swoich polis,
•ma możliwość załączania plików dla polis i szkód; pliki widoczne będą też dla brokera,
•ma dostęp do swoich flot i pojazdów z możliwością exportu informacji do pliku Excel,
•z poziomu szczegółów polisy może przejść do portalu podpisywania dokumentów profilem zaufanym.
1. Wybierz menu Zarządzanie i kliknij Kontrahenci.
2.Gdy wyświetli się lista wszystkich kontrahentów zarejestrowanych w systemie, wyszukaj kontrahenta i kliknij Szczegóły. 3.Przejdź na zakładkę Podsumowanie, przejdź do sekcji Konto w systemie, kliknij Edytuj. 4.W otwartym oknie wprowadź e-mail, który będzie loginem klienta oraz imię i nazwisko klienta i kliknij Utwórz konto. |

|
Na podany adres e-mail zostanie wysłany e-mail powitalny zawierający dane do logowania oraz hasło. Klient przy pierwszym logowaniu proszony jest o zmianę hasła do systemu.
|
|
1.Kliknij w link znajdujący się w wiadomości lub skopiuj adres do przeglądarki internetowej w pole adres. 2.Wprowadź dane do logowania przesłane e-mailem. 3.Wprowadź nowe hasło. 4.Zostaniesz przekierowany do strony z logowaniem się do systemu. Zaloguj się do systemu, podając nazwę użytkownika, oraz zmienione hasło. |

|
Nowe hasło musi zawierać co najmniej 8 znaków, w tym przynajmniej jedną wielką literę, cyfrę oraz znak specjalny.
|
|
1.Wybierz menu Zarządzanie i kliknij Kontrahenci. 2.Gdy wyświetli się lista wszystkich kontrahentów zarejestrowanych w systemie, wyszukaj kontrahenta i kliknij Szczegóły. 3.Przejdź na zakładkę Podsumowanie, przejdź do sekcji Konto w systemie, kliknij Edytuj. 4.W otwartym oknie kliknij Resetuj hasło. |

|
Na adres e-mail klienta zostanie wysłany e-mail informujący o zresetowaniu hasła zawierający dane do logowania oraz hasło tymczasowe wygenerowane przez system. Klient powinien wykonać kroki jak przy pierwszym logowaniu do systemu. Więcej informacji w rozdziale: Pierwsze logowanie klienta do portalu klienta.
|
|
1.Wybierz menu Zarządzanie i kliknij Kontrahenci. 2.Gdy wyświetli się lista wszystkich kontrahentów zarejestrowanych w systemie, wyszukaj kontrahenta i kliknij Szczegóły. 3.Przejdź na zakładkę Podsumowanie, przejdź do sekcji Konto w systemie, kliknij Edytuj. 4.Zaznacz opcję Konto zablokowane i zapisz zmiany. |

|
Po tej operacji klient nie będzie mógł zalogować się do systemu, aż do momentu, kiedy administrator odblokuje mu konto.
|
|