Portal klienta

Rozwiń sekcje Poprzednia Do góry Następna

Administrator systemu może założyć klientowi konto, dzięki któremu klient będzie posiadał dostęp do swoich polis, flot, szczegółów pojazdu, zgłoszonych szkód oraz do funkcjonalności zgłaszania szkody.

 

Po zalogowaniu się do swojego konta klient:

posiada dostęp do wszystkich swoich polis w trybie tylko do odczytu,

w kontekście każdej polisy może pobrać duplikat polisy (jeżeli udostępnisz widok polisy w Portalu klienta),

posiada dostęp do wszystkich zgłoszonych szkód z możliwością monitorowania postępu ich likwidacji,

ma możliwość rejestrowania nowej szkody do swoich polis,

ma możliwość załączania plików dla polis i szkód; pliki widoczne będą też dla brokera,

ma dostęp do swoich flot i pojazdów z możliwością exportu informacji do pliku Excel,

z poziomu szczegółów polisy może przejść do portalu podpisywania dokumentów profilem zaufanym.

 

toggle_minus_outline_redPrzydzielanie uprawnień klientowi do logowania się w portalu klienta
toggle_minus_outline_redPierwsze logowanie klienta do portalu klienta
toggle_minus_outline_redResetowanie hasła przez administratora oraz ustalanie nowego hasła
toggle_minus_outline_redBlokowanie dostępu do systemu