Zapytania wysyłane są poprzez e-mail, formularz jest analogiczny do edytora nowego e-maila. Taki e-mail zostaje wysłany jako kopia ukryta, więc odbiorcy nie widzą do kogo wiadomość została wysłana. Do wysyłania zapytania ofertowego możesz użyć szablonu, do którego wcześniej sam zdefiniujesz treść. Więcej informacji na ten temat w rozdziale: Szablony e-mail. Po wysłaniu wiadomości e-mail, zostaną one zaczytane do zakładki Korespondencja, czyli przypięte automatycznie do tego slipu. Zapytania możesz również wysłać przez własną skrzynkę pocztową, jednak wtedy takie wiadomości nie zostaną automatycznie podpięte pod konkretny slip. Przypięcia można wtedy dokonać ręcznie. Więcej szczegółów znajdziesz poniżej.
|
Możesz ręcznie zarejestrować zapytanie ofertowe, w przypadku gdy slip został wysłany do zakładu ubezpieczeń poza systemem, lub gdy zakład ubezpieczeń przysłał więcej niż jedną odpowiedź. Wtedy możesz wprowadzić kolejne warianty odpowiedzi.
Ręczna rejestracja zapytania ofertowego
|