Lista zespołów

Poprzednia Do góry Następna

1.Wybierz menu Administracja.

2.Kliknij w pozycję Zespoły.

 

Zakładka umożliwia tworzenie zespołów użytkowników, zarządzanie tymi zespołami w zakresie przypisywania użytkowników i obiektów.

 

05o

W szczegółach obiektu, zakładka Dane, sekcja Zespoły,  opiekun główny może wskazać zespoły, do których dany obiekt będzie przypisany. Obiekt przypisany do zespołu będzie widoczny dla wszystkich jego członków. Zespół posiada lokalizację, która pozwala na wskazanie, do którego oddziału jest zaliczany.

 

Dodawanie nowego zespołu

1.Przejdź do menu Administracja, kliknij w pozycję Zespoły.

2.Kliknij Dodaj zespół.

3.W otwartym oknie uzupełnij odpowiednie pola i kliknij Zapisz i zamknij.

 

05o

Opiekun zespołu widzi zdarzenia (zadania i spotkania) pozostałych członków zespołu, oraz obiekty, których są opiekunami.

 

Przypisanie użytkownika do zespołu

1.Przejdź do menu Administracja, kliknij w pozycję Lista brokerów, lub Struktura Organizacyjna.

2.Wyszukaj użytkownika, przejdź do sekcji Zespoły, kliknij Dodaj.

 

 

 

Zobacz także:

Struktura Organizacyjna

Lista brokerów

Dodawanie użytkowników