1.Wybierz menu Administracja. 2.Kliknij w Struktura Organizacyjna. |
Za pośrednictwem zakładki możliwe jest budowanie struktury organizacyjnej, oraz zarządzanie strukturą firmy.
W tym miejscu możliwe jest:
•dodawanie jednostek,
•dodawanie oddziałów,
•przypisywanie użytkowników do oddziałów,
•dodawanie i zarządzanie użytkownikami,
•dodawanie i zarządzanie zespołami.
1.Wybierz menu Administracja. 2.Kliknij w Struktura Organizacyjna. 3.Kliknij w rozwijasz listę jednostki głównej, oraz oddziałów. 4.Klikając z poziomu jednostki głównej - dodasz nowy oddział. 5.Klikając z poziomu oddziału - dodasz nowego użytkownika. 6.Uzupełnij dostępne pola (prawa strona ekranu). 7.Zapisz wprowadzone dane. |
Pomiędzy poszczególnymi jednostkami występuje separacja danych. To znaczy, że dane wprowadzone przez użytkowników przypisanych do danej jednostki nie będą widoczne dla użytkowników z innych jednostek i vice versa. Zaznaczenie checkboxu Widoczność danych pomiędzy jednostkami przy danym użytkowniku powoduje, że będzie on widział dane pomiędzy jednostkami.

|
Użytkownicy mogą być przenoszeni pomiędzy oddziałami w ramach jednej jednostki. Przenoszenie użytkowników pomiędzy jednostkami nie jest możliwe.
Przy jednostce głównej i oddziale głównym widnieje oznaczenie , nie ma możliwości ich usunięcia.
|
|
1.Wybierz menu Administracja. 2.Kliknij w Struktura Organizacyjna. 3.Kliknij na dany element struktury organizacyjnej (pole podświetli się na niebiesko), dane do edycji dostępne są po prawej stronie ekranu. 4.Kliknij przycisk i rozwiń listę jednostki głównej, oraz oddziałów w przypadku gdy chcesz edytować dane użytkownika. 5.Zapisz wprowadzone zmiany. |

|
Klikając w Szczegóły na poziomie jednostki głównej zostaniesz przeniesiony do menu Konfiguracja, pozycja Ustawienia kancelarii. Z tego poziomu można skonfigurować podstawowe dane jednostki głównej.
|
|
Dodawanie użytkowników
Wprowadzanie danych kancelarii
Lista brokerów
Lista zespołów
Praca z aplikacją