Szczegóły profilu floty - widok 360

Poprzednia Do góry Następna

1.Wybierz menu Zarządzanie i kliknij Przedmioty ubezpieczenia.

2.Gdy wyświetli się lista wszystkich przedmiotów ubezpieczenia, wyszukaj obiekt który Cię interesuje i kliknij w Szczegóły.

 

System prezentuje dane w widoku 360. Są tutaj zawarte wszystkie informacje o flocie, w podziale na tematyczne zakładki.

 

56

 

W widoku 360 dostępne są zakładki:

Podsumowanie

W zakładce widzisz podstawowe informacje o flocie, jej właścicielu oraz szkody, które są przypisane do pojazdów w danej flocie.

 

Dane

Informacje o nazwie floty czy właścicielu możesz edytować w tej zakładce.

 

Pojazdy

Widoczne są pojazdy przypisane do danej floty. Więcej informacji na ten temat w rozdziale: Dodawanie pojazdów do floty.

 

Załączniki

W tej zakładce użytkownik może przechowywać dowolne pliki oraz dokumenty związane z daną flotą. Zakładka umożliwia wprowadzanie dowolnych załączników związanych  z daną flotą.

1.Wybierz menu Zarządzanie i kliknij Przedmioty ubezpieczenia.

2.Gdy wyświetli się lista wszystkich przedmiotów ubezpieczenia, wyszukaj obiekt który Cię interesuje i kliknij w Szczegóły.

3.Przejdź do zakładki Załączniki, kliknij Dodaj załącznik.

4.W otwartym oknie kliknij Wybierz, aby wskazać plik, który chcesz dołączyć, zapisz zmiany.

 

05o

Dodając nowy załącznik możesz wprowadzić komentarz opisujący zawartość pliku oraz wskazać typ dokumentu. Wprowadzone załączniki można pobierać, edytować oraz usuwać. Załączniki mogą mieć następujące rozszerzenia: jpg, jpeg, jfif, jpe, tif, tiff, png, docx, xls, xlsx, ppt, pptx, ppsx, pdf, rtf, pps, doc, rar, zip, msg.

Zaznaczenie pola Widoczny w SelfService spowoduje, że dany plik będzie widoczny w Portalu klienta.

 

Więcej informacji na temat opcji pracy z załącznikami znajdziesz w rozdziale: Praca z aplikacją.

 

Zdarzenia

W zakładce znajduje się lista wszystkich zadań powiązanych z flotą. Klikając dwukrotnie w dane zadanie możesz wyświetlić szczegóły zadania. Z poziomu zakładki możesz tworzyć i zlecać nowe zadania.

 

Dodawanie nowego zdarzenia

1.Wybierz menu Zarządzanie i kliknij Przedmioty ubezpieczenia.

2.Gdy wyświetli się lista wszystkich przedmiotów ubezpieczenia, wyszukaj obiekt który Cię interesuje i kliknij w Szczegóły.

3.Przejdź do zakładki Zdarzenia, kliknij Dodaj zdarzenie.

4.Uzupełnij dane w otwartym oknie  i zapisz zmiany.

 

Oprócz tego możesz zmienić użytkowników przypisanych do poszczególnych zdarzeń oraz eksportować listę zdarzeń do pliku Excel. Dodatkowo masz możliwość wpisania komentarza do zdarzenia. W tym celu należy kliknąć w wybrane zdarzenie (zostanie ono podświetlone na niebiesko), a następnie w polu Dodaj komentarz wpisz treść komentarza i kliknij Dodaj.

 

Korespondencja  

Zakładka zawiera korespondencję dotyczącą danej floty. Użytkownik może z poziomu zakładki odczytywać i wysyłać maile oraz zapisywać do zakładki Załączniki pliki załączone do wiadomości e-mail. Szczegółowy opis funkcjonowania skrzynki mailowej znajduje się w rozdziale: Poczta e-mail.

 

Historia

W zakładce użytkownik ma możliwość dodawania dowolnej treści komentarzy/notatek. System automatycznie zapisuje w zakładce informacje o dodaniu lub usunięciu załącznika oraz dodaniu nowego zadania powiązanego z daną flotą.

 

Ubezpieczenia

Tutaj znajduje się lista wszystkich polis utworzonych dla pojazdów z danej floty.