W przypadku polisy na życie w widoku polisy oprócz zakładek opisanych w rozdziale: Szczegóły polisy - widok 360, dostępne są jeszcze dwie dodatkowe zakładki: Zestawienia, Ubezpieczeni.
Za pośrednictwem zakładki Zestawienia możesz dodawać zestawienia ubezpieczonych za dany okres. Rejestrując nowe zestawienie, liczbę ubezpieczonych możesz wskazać ręcznie albo zostanie ona uzupełniona automatycznie na podstawie listy ubezpieczonych w zestawieniu. System daje możliwość wprowadzania zestawień pojedynczo albo zbiorczo. W celu zbiorczego dodania zestawień należy skorzystać z przycisku Podziel na równe zestawienia. Następnie należy uzupełnić liczbę zestawień, którą chcemy wygenerować wraz z okresem dla pierwszego zestawienia. System wygeneruje wprowadzoną liczbę zestawień z równymi okresami oraz z równo podzieloną składką z całej polisy.
Szczegółowy widok zestawienia podzielony jest na następujące zakładki: •Podsumowanie W zakładce znajdują się najważniejsze informacje dotyczące zestawienia.
•Dane W zakładce znajdują się wszystkie informacje wprowadzane podczas rejestracji zestawienia z możliwością poprawy danych.
•Ubezpieczeni Lista wszystkich osób objętych ubezpieczeniem. Możesz ręcznie dodać ubezpieczonych (szczegółowy widok ubezpieczonych dostępny jest również z zakładki Ubezpieczeni. Więcej informacji w rozdziale: Podgląd ubezpieczonych wprowadzonych do zestawień.
•Raty W zakładce znajduje się lista zawierająca informacje o terminie i kwocie płatności rat. Z poziomu zakładki możliwe jest dodawanie, edycja oraz usuwanie rat wynikających z danej umowy ubezpieczenia. Raty, których termin płatności minął i nie zostały opłacone (termin wskazany w kolumnie Data wymagalności) są znaczone poprzez
•Prowizja W zakładce znajdują się informacje o podziale kurtażu.
•Historia Zakładka umożliwia wprowadzenie komentarzy/notatek w kontekście danego obiektu. System automatycznie zapisuje w zakładce informacje o dodaniu lub usunięciu załącznika oraz dodaniu nowego zadania powiązanego z danym obiektem.
•Załączniki Zakładka umożliwia wprowadzanie dowolnych załączników.
Szczegółowe informacje na temat opcji pracy z załącznikami znajdziesz w rozdziale: Praca z aplikacją.
|
Z poziomu zakładki Ubezpieczeni masz dostęp do szczegółów wszystkich osobach ubezpieczonych wprowadzonych do zestawień.
Szczegółowy widok ubezpieczonego podzielony jest na następujące zakładki: •Dane W zakładce znajdują się wszystkie dane ubezpieczonego wprowadzone podczas rejestracji z możliwością ich edycji i modyfikacji.
•Uposażeni Zakładka umożliwia dodawanie, usuwanie i edytowanie informacji o uposażonych
•Składki Zakładka umożliwia edytowanie informacji o składkach.
•Historia Zakładka umożliwia wprowadzenie komentarzy/notatek w kontekście danego obiektu. System automatycznie zapisuje w zakładce informacje o dodaniu lub usunięciu załącznika oraz dodaniu nowego zadania powiązanego z danym obiektem.
•Załączniki Zakładka umożliwia wprowadzanie dowolnych załączników.
Szczegółowe informacje temat opcji pracy z załącznikami znajdziesz w rozdziale: Praca z aplikacją. |